قوانین و مقررات

بخش ۱: شرایط و ظوابط

تمامی محتوای این سایت متعلق به گروه خدماتی آنلاین تیم بوده و قوانین کپی رایت و علامت تجاری بر روی آن اعمال می شود.
شرایط استفاده از وب سایت:
با دسترسی به این وب سایت شما موافقت می کنید که از شرایط و ضوابط استفاده از آن، تمام قوانین و مقررات مربوطه را پیروی کنید، اگر با هریک از این شرایط موافق نباشید شما از استفاده و دسترسی به این سایت منع می شوید.
نحوه استفاده از مجوز:
مجازید به طور موقت یک کپی از این محتوا را به آدرس info@team-grp.com برای مشاهده شخصی غیر انتقادی به مدت زمان طولانی دانلود کنید، این یک مجوز است نه انتقال محتوا، در صورت انجام تخلفات ذیل این مجوز به طور خودکار از بین می رود.
۱-۱- اصلاح یا کپی کردن محتوا.
۲-۱- استفاده از محتوا برای هرهدف تجاری یا برای هر صفحه نمایش عمومی ( تجاری و غیر تجاری ).
۳-۱- تجزیه و تحلیل و یا مهندسی معکوس هر نرم افزار موجود در وب سایت.
۴-۱- هر گونه کپی رایت یا سایر نشانه های اختصاصی از محتوا یا حذف آن یا انتقال محتوا به فرد دیگری یا کپی محتوا در هر سرور دیگر.
اگر شما هریک از این محدودیت ها را نقض کنید ، شما میبایستی هرگونه محتوای دانلود شده را چه در سایت الکترونیکی یا سایت چاپی از بین ببرید.
سلب مسئولیت:
تمام محتوای موجود در این سایت توسط Team-grp.com گارانتی می شود بنابراین Team-grp.com تضمین بیان یا ضمنی از جمله ضمانت های بدون محدودیت را رد می کند . هیچ تضمینی را در قبال انتشار این محتوا در وب سایت های دیگر تایید نمی کند.
محدودیت ها:
از آنجائیکه بعضی از حوزه های قضایی ، محدودیت های ضمانت یا مسئولیت در مورد خسارات حوادث را نمی پذیرد، این محدودیت ها ممکن است برای شما اعمال نشود. این سایت به تامین کنندگان آن هیچ گونه مسئولیتی را در قبال خسارات ناشی از استفاده از محتوای آن در سایت های دیگر چه به صورت صریح یا کپی برعهده نمی گیرد.
اصلاحات و خطا:
محتوای موجود در وب سایت می تواند خطاهای فنی ، تایپوگرافی یا عکاسی را شامل شود، این سایت ممکن است در هرزمان بدون اطلاع قبلی، تغییراتی در مطالب موجود در وب سایت خود داشته باشد.
پیوندها:
این سایت تمام سایت های مرتبط با سایت خود را بررسی نکرده و مسئولیت هرگونه سایت مرتبط را ندارد. ورودی هر پیوند به معنای تایید توسط این سایت نیست.
شرایط تغییرات قوانین سایت:
این سایت می تواند شرایط استفاده برای وب سایت خود را در هر زمان بدون اطلاع قبلی تغییر دهد . با استفاده از این وب سایت شما موافقت می کنید که نسخه فعلی این شرایط و ضوابط استفاده از آن در حال حاضر محدود شود.

بخش ۲: قوانین و مقررات

تعاریف و اصطلاحات:
اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:
۱-۲- مشتری: اشخاصی که در سایت team-grp.com به منظور ارسال درخواست ثبت‌ نام و یا ورود کرده‌اند.
۲-۲- گروه تیم : کلیه ی اشخاصی که در وب سایت به منظور خدمات رسانی به مشتریان در حال فعالیت می باشند.
۳-۲- کاربر: شخصی است که از طریق اینترنت به سامانه متصل و از خدمات نرم افزاری بهرمند می‌شود. بدیهی است منظور از کاربر در این سند، مشتری می‌باشد.
۴-۲- کاربران: منظور کلیه ی مشتریان می باشد.
۵-۲- شرکت: شرکت تجارت الکترونیک آرمان مشاهیر که نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کند.
۶-۲- تیم: خدمات نرم‌ افزاری که توسط شرکت تجارت الکترونیک آرمان مشاهیر ارائه می‌شود.
۷-۲- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات در سامانۀ ایجاد کرده‌اند.
۸-۲- اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانه بانکی و کارت‌های عضو شبکۀ شتاب و یا با استفاده از کارت طبق شرایط و مقررات حاضر منظور و محاسبه خواهد شد.
۹-۲- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در اختیار تجارت الکترونیک آرمان مشاهیرقرار داده می‌شود اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربر وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره برداری از خدمات در اختیار شرکت قرار داده می‌شود، مانند اطلاعات مربوط به نشانی ، نوع خدمات و یا درخواست.
مسئولیت تیم:
۱-۳- تیم با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات خود بین کاربران، و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها می‌کند.
۲-۳- تیم با استفاده از نظارت‌های خود تلاش می‌کند خدمات بیش از کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.
۳-۳- تیم تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری خود توسط دستگاه‌های کاربران محترم می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن‌همراه و …) نخواهد داد.
۴-۳- تمامی اطلاعات کاربران بعنوان اطلاعات محرمانه نزد تیم محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام صالح. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارایه اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می‌باشد.
۵-۳- چنانچه هر یک از کاربران تیم در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند سریعا کارشناسان امور مشتریان را در جریان قرار بدهند و یا شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات تیم مطرح و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل آمده خواهد آورد.
۶-۳- جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات گروه تیم و استفاده از نرم‌افزار‌هاو ، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط تیم در نرم‌افزار قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات تیم آشنا شوند. همچنین همکاران ما در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند.
هزینه استفاده از خدمات و نحو ه ی پرداخت:
۱-۴- از آنجاییکه اتصال به اینترنت برای استفاده از سامانه گروه تیم ضروری است، کاربر می‌‌بایست اینترنت مورد نیاز جهت استفاده از سامانه را تأمین نماید. هزینه‌ای که به‌عنوان هزینه‌ی خدمات محاسبه و از کاربر دریافت می‌‌شود جهت مخارج اینترنت مصرفی و موارد مشابه نبوده و تنها به عنوان هزینه ی خدمات ارائه‌شده از سوی متخصصین می باشد.
۲-۴- هزینه خدمات به دو صورت قابل پرداخت می باشد: الف) خدماتی که دارای تعرفه می باشند توسط تیم به کاربر اعلام می گردد. ب) خدماتی که توسط نرم افزار غیر قابل محاسبه می باشد و نیاز به کارشناسی دارند که پس از مراجعه متخصص و بازدید به کاربر اعلام خواهد شد. هزینه خدمات ارائه شده در هر در دو حالت ذکر شده با توجه به زمان درخواست خدمات ( ساعات مختلف یا روزهای هفته ) و دیگر عوامل موثر متغیر خواهد بود و کاربر پس از مشاهده یا اعلام قیمت و پذیرش آن حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و ساقط می نماید.
۳-۴- کاربر، هزینه خدمات را به یکی از دو روش زیر پرداخت می‌نماید: (۱) پرداخت اینترنتی از طریق وب سایت (۲) پرداخت نقدی به متخصص. در صورتی که کاربر، مایل به پرداخت اینترنتی هزینه خدمات باشد، می‌بایست با پرداخت وجه مورد نظر خود از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت اینترنتی را انجام دهد.
۴-۴- در مواردی به تشخیص و صلاحدید شرکت، بسته‌‌های تشویقی (به‌صورت عمومی و برای همه‌ی کاربران یا به‌صورت اختصاصی و برای کاربران خاص)، به‌عنوان هدیه و بدون دریافت هزینه، برای کاربران در نظر گرفته می‌‌شود که تخفیف مشخصی به کاربر اختصاص می‌یابد. در صورتی که بسته‌‌ها دارای تاریخ اعتبار مشخصی باشند، پس از آن تاریخ بلااعتبار خواهند بود. مضاف بر آن و با توجه به ماهیت هدیه‌ایِ بسته‌‌های مذکور، به تشخیص شرکت این بسته‌ها در هر زمانی قابل تغییر، تعلیق یا ابطال خواهند بود و شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌‌دارد که بدون تدارک هیچ دلیلی هر یک از این بسته‌ها را غیرفعال نماید. همچنین در صورتی که شرکت تشخیص دهد بسته تشویقی تعلق گرفته به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیرقانونی بوده است شرکت حق دارد این بسته و مبلغ معادل آنرا از حساب کاربر کسر نماید.
حدود وظایف شرکت:
۱-۴- نظر به این‌که تیم تنها خدمات نرم‌افزاری ارائه می‌‌دهد و در انجام خدمات دخالت ندارد و صرفا نقش معرفی را دارا می باشد. شرکت هیچ‌گونه تضمینی در خصوص کیفیت خدمات، سلامت فنی آن، صلاحیت و مهارت متخصصین، زمان دریافت خدمات و کیفیت سرویسی که متخصص به کاربر ارائه می‌‌دهد نخواهد داشت. ( مسلما شرکت با توجه به امتیازهای داده شده به متخصصین توسط کاربران تمام تلاش خود را جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به کاربران انجام خواهد داد اگر چه این امتیاز دهی نیز صرفا بر اساس امتیازات اعطایی کاربران سابق می باشد.)
۲-۴- شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث (هکرها)که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری کاربر گردد نخواهد داشت.
۳-۴- خدمات نرم افزاری تیم ممکن است با مشارکت خدمات شرکت های دیگری ارائه شود که تیم کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربر می پذیرد که این خدمات، شرایط استفاده و مقررات مختص خود را دارند و تیم مسئولیتی در خصوص شرایط و مقررات این شرکت ها ندارد. تبصره: شرکت مدعی اجرا شدن برنامه‌ی تیم در تمامی سخت‌افزارها، دستگاه‌های تلفن همراه یا شبکه‌های ارتباطی نمی باشد.
۴-۴- کاربر نیازی به پرداخت هرگونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به تیم ندارد. تیم این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمیکند و از کاربر میخواهد که این مورد را حتما به اطلاع برساند.
قطع خدمات:
تیم در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر می‌تواند برای شرکت یا سایرین خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات تیم را دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.
توافق از راه دور:
۱-۵- کاربر توافق می‌کند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به تیم، از طریق سامانه تیم بعمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کند.
۲-۵- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر برعهدۀ کاربر مذکور بوده و وی ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده ها و پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.
۳-۵- کاربر می‌پذیرد هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیامه‌ای صادره از طرف تیم به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.
۴-۵- کاربر با عضویت در خدمات تیم قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانۀ رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کند.
تضمین کیفیت خدمات
بررسی و تضمین کیفیت خدمات توسط کارشناسان مربوطه
پرداخت آنلاین
استفاده از خدمات گروه تیم با استفاده از پرداخت آنلاین در هر ساعتی از شبانه‌روز
کدهای تخفیف ویژه
ارائه تخفیف‌های ویژه در بازه‌های زمانی خاص
تجربه خدمات امن
حفظ حریم خصوصی کاربران در بستر تجارت‌الکترونیک امن
باشگاه مشتریان بیز
باشگاه مشتریان بیز با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد بستر مناسب برای همکاران مستقل در حوزه‌های مختلف خدماتی و در راستای اهداف بازارسازان بیز شروع به فعالیت کرده‌است و از اینکه توانسته‌ایم در این مسیر همراه شما باشیم، خرسندیم.
خبرنامه
به خبرنامه گروه تیم بپیوندید:
ثبت
شبکه‌های اجتماعی
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه شرکت‌های تجارت‌الکترونیک آرمان مشاهیر (تیم) می‌باشد.
پشتیبانی: ۵۴۵۲۹-۰۲۱